PPC
CPL
CPL je zkratka pro "Cost-Per-Lead" (náklad za potenciálního zájemce) a je to metrika v oblasti online marketingu a reklamy. CPL vyjadřuje náklady, které inzerent platí za každého potencionálního zájemce, nebo kontakt (lead), který se zaregistroval, nebo vyjádřil zájem o produkt či službu.
VíceFacebook Ads
Facebook Ads je reklamní platforma provozovaná společností Facebook, která umožňuje inzerentům vytvářet a zobrazovat reklamy na sociální síti Facebook a na dalších platformách vlastněných Facebookem, jako je Instagram, Audience Network a Messenger.
VíceGoogle Ads
Google Ads (dříve známý jako Google AdWords) je online reklamní platforma od společnosti Google, která umožňuje inzerentům vytvářet a zobrazovat reklamy na různých online platformách spadajících pod Google, jako je vyhledávání Google, webové stránky na síti Google Display Network, YouTube a další.
VíceGoogle Performance MAX
Google Performance Max je reklamní nástroj, který kombinuje více Google Ads kanálů do jedné kampaně.
VíceHodnota konverze
Hodnota konverze (nebo také hodnota konverze na jednotku nákladů) je ukazatel, který měří, kolik peněz nebo hodnoty generuje každá konverze nebo akce, kterou provádí uživatel na webových stránkách nebo v rámci reklamní kampaně.
VíceInstagram Ads
Instagram Ads je reklamní platforma integrovaná do sociální sítě Instagram, která umožňuje inzerentům vytvářet a zobrazovat reklamy na této populární vizuální platformě.
VíceKonverzní poměr
Konverzní poměr (nebo také konverzní míra) je procentuální ukazatel, který měří poměr mezi počtem konverzí a počtem návštěvníků nebo interakcí na webové stránce, v reklamní kampani, nebo v jiném kontextu.
VíceLanding page
Landing page (česky cílová stránka) je webová stránka, na kterou uživatelé přicházejí po kliknutí na odkaz, reklamu nebo jiný volný obsah na internetu.
VíceLinkedIn Ads
LinkedIn Ads je reklamní platforma provozovaná společností LinkedIn (nyní součástí společnosti Microsoft), která umožňuje inzerentům vytvářet a zobrazovat reklamy na profesionální sociální síti LinkedIn.
VíceNenašli jste heslo, které vás zajímá? Pošlete nám ho, doplníme.
Praha
Londýnská 254/7, PSČ 120 00
Pardubice
Teplého 1398, PSČ 530 02
Olomouc
Třída Jiřího Pelikána 1388/11, PSČ 779 00
Datová schránka:
wentynh
Fakturační údaje:
Lukáš Hladeček
Dvořákova 703/4
360 17 Karlovy Vary
IČO: 722 20 902
DIČ: CZ7405061895
ŽÚ Karlovy Vary č.j.: ŽÚ/F/01/1276/2000
Evidenční číslo: 340301-20886-00
Datum vzniku: 5. 9. 2000