PPC
PPC kampaň zobrazuje reklamní sdělení inzerenta (textové reklamy nebo grafické bannery) na webech, ve vyhledávačích a na sociálních sítích. Čili tam, kde se s nimi může setkat váš budoucí zákazník. Je to ale obor plný specifických výrazů a my vám s nimi pomůžeme.
C
CPL
PPC
CPL je zkratka pro "Cost-Per-Lead" (náklad za potenciálního zájemce) a je to metrika v oblasti online marketingu a reklamy. CPL vyjadřuje náklady, které inzerent platí za každého potencionálního zájemce, nebo kontakt (lead), který se zaregistroval, nebo vyjádřil zájem o produkt či službu.
VíceNenašli jste heslo, které vás zajímá? Pošlete nám ho, doplníme.
Virtuální marketingové oddělení
Praha
Londýnská 254/7, PSČ 120 00
Pardubice
Teplého 1398, PSČ 530 02
Olomouc
Třída Jiřího Pelikána 1388/11, PSČ 779 00
Datová schránka:
wentynh
Fakturační údaje:
Lukáš Hladeček
Dvořákova 703/4
360 17 Karlovy Vary
IČO: 722 20 902
DIČ: CZ7405061895
ŽÚ Karlovy Vary č.j.: ŽÚ/F/01/1276/2000
Evidenční číslo: 340301-20886-00
Datum vzniku: 5. 9. 2000