PPC

PPC kampaň zobrazuje reklamní sdělení inzerenta (textové reklamy nebo grafické bannery) na webech, ve vyhledávačích a na sociálních sítích. Čili tam, kde se s nimi může setkat váš budoucí zákazník. Je to ale obor plný specifických výrazů a my vám s nimi pomůžeme.
C

CPA

PPC

CPA je zkratka pro "Cost-Per-Acquisition" nebo "Cost-Per-Action," což je metrika v online reklamě, která vyjadřuje náklady, které inzerent platí za každou konkrétní akci nebo konverzi, kterou uživatel provede po interakci s reklamou.

Více

CPC

PPC

CPC je zkratka pro "Cost-Per-Click" (náklad za kliknutí), což je jedna z klíčových metrik v rámci PPC (Pay-Per-Click) reklamních kampaní.

Více

CPL

PPC

CPL je zkratka pro "Cost-Per-Lead" (náklad za potenciálního zájemce) a je to metrika v oblasti online marketingu a reklamy. CPL vyjadřuje náklady, které inzerent platí za každého potencionálního zájemce, nebo kontakt (lead), který se zaregistroval, nebo vyjádřil zájem o produkt či službu.

Více

CPM

PPC

CPM je zkratka pro "Cost-Per-Mille" nebo "Cost-Per-Thousand," což je metrika používaná v online reklamě k vyjádření nákladů na tisíc zobrazení reklamy.

Více

CPV

PPC

CPV je zkratka pro "Cost-Per-View" (náklad za zobrazení) a jedná se o metriku v online reklamě, která se používá zejména pro videoreklamu, hlavně na platformách jako YouTube nebo jiných videopřehrávačích.

Více

CTR

PPC

CTR (Click Through Rate) je marketingový ukazatel, který měří poměr mezi počtem kliknutí na reklamu, odkaz nebo specifický obsah a počtem zobrazení této reklamy nebo obsahu.

Více

Nenašli jste heslo, které vás zajímá? Pošlete nám ho, doplníme.