Jak pořídit kvalitní obsah webu

Váš web je prodavač. Naučte ho, co má říkat. Co neprodá on, neprodá nikdo.

Užitečné otázky

  • Koho chci webem/e-shopem oslovit?
  • Co mu chci o svém produktu říct?
  • Co o něm chce slyšet on?
  • Co bude zajímat vyhledávače?
  • Jaké stránky musím na webu mít?
  • Jak je mám provázat a uspořádat?
  • Jaké texty jsou ty pravé?

Kdy se ptát

  • Zakládáte web/e-shop a chcete uspět.
  • Máte web/e-shop a musíte ho rozvíjet.
  • Rekonstruujete web/e-shop, protože chcete zvýšit návštěvnost nebo prodej.
  • Rekonstruujete web/e-shop, protože se mění vaše priority nebo sortiment.

Co dělat

Jaké škody dokáže způsobit nekvalitní obsah

  • Nelogická a nepřehledná struktura návštěvníka už na vstupu zmate a otráví.
  • Špatně rozpoznaný zájem zákazníků ohrozí návštěvnost i konvertibilitu webu. Obsah nevzbudí zájem, návštěvník nepřijde nebo brzy odejde.
  • Text vzbudí přehnané očekávání, což se projeví v pozdějším zklamáním, reklamaci, negativní recenzi a ztrátě šance na opakovaný nákup.
  • Zmatený, nedůvěryhodný, neužitečný či formálně nezvládnutý obsah sníží reputaci webu a ohrozí pozici značky.

Doporučené služby

Přesvědčte zákazníky skvělým obsahem. Pomůžeme vám. Kontaktujte nás.