Copywriting

Chcete své zákazníky zvednout ze židle? Odmítáte opisovat produktové texty? Nudí vás bláboly robotických textařů? Řekněte to lépe.

Na počátku bylo slovo, až potom vznikl svět. Text je váš hlas, kterým na webu promlouváte. Dobrý a špatný text může znít skoro stejně. A v tom je zakopaný pes. Jeden přesvědčí, druhý ne. Kdo se lépe vyjádří, získá větší zájem a důvěru. Píšeme texty, které lidé čtou. Sami jste toho důkazem.

Váháte, jak to napsat? Připravíme vám nadstandardní SEO texty.

Co obnáší copywriting

Úkolem copywritera je psát texty pro web, e-shop, blog a další (nejen) online média tak, aby přiměly čtenáře k něčemu, co po něm chcete: k nákupu, navázání kontaktu, sdílení stránky na sociálních sítích, darování daru nebo ke změně názoru. K tomu textař potřebuje konkrétní znalost zákazníka, produktu a nákupního kontextu, v obecném měřítku pak zkušenost, empatii a základní znalosti psychologie. V neposlední řadě by měl umět psát.

Text ovlivní i to, zda web nějaké čtenáře vůbec bude mít. Pokud stojíte o návštěvnost z vyhledávačů, copywriter musí zaujmout i roboty. Také proto je copywriting víc než pouhé slohové cvičení.

Uvědomte si ale, že textař není zbožíznalec. Pokud už náhodu váš obor detailně nezná, bez součinnosti s vámi nemůže účinný text vytvořit.

Na obsahu a formě textu záleží, jestli se přání zákazníka protnou s těmi vašimi.

Kdy přichází chvíle pro profesionálního copywritera

  • Projekt vyžaduje účinné a reprezentativní texty.
  • Nejste jisti, zda nastavení nabídky odpovídá mentalitě zákazníka.

Pochybujete, že si dobré texty napíšete sami? Domluvme si nezávaznou konzultaci.

Jaké texty vám dodáme

  • Informační a motivační texty pro web
  • Produktové texty pro e-shop
  • Články na blog a do médií
  • Návody
  • Slogany a další reklamní texty
  • Synopse komiksů
  • Scénáře spotů a voiceoverů
  • Kreativní koncepty pro bannery a tisk

Co byste měli dodat nám

  • Věcné informace k tématu
  • Marketingovou strategii nebo informace o publiku a cílech komunikace
  • Komunikační manuál, informace o tónu nebo vzory komunikace
  • SEO strategii, pokud chcete online text optimalizovat pro vyhledávače
  • Grafiku nebo drátový model stránky, v němž bude text účinkovat

Jak postupujeme

  • Nastudujeme zadání, shromáždíme podklady, vyjasníme si vlastnosti výstupu.
  • Zpracujeme draft textu a předložíme k úvaze. Pokud jde o větší soubor textů, zpracujeme ukázky.
  • Vývoj textů můžete korigovat v online dokumentech.
  • K textům na web přidáme metadata a instrukce pro další zpracování.
  • Bereme v potaz vaše připomínky.

Výstup

  • Text rozvržený a formátovaný podle cílové grafiky obvykle v online dokumentu
  • Odkazy na externí zdroje
  • Metadata
  • Instrukce pro implementaci editorem, grafikem a kodérem

Nejste si jisti, jak spolupracovat s copywriterem? Domluvme si nezávaznou konzultaci.