Správa reklamních kampaní (PPC)

Potřebujete zvýšit návštěvnost? Čelíte nové konkurenci? Nemáte čas čekat, až zabere SEO? Získejte pozornost zákazníků placenou PPC reklamou.

Když lidé nevědí, že máte v podloubí řeznictví, vyvěsíte na ulici vývěsní štít. PPC reklama funguje stejně: objeví se v zorném poli a snaží se strhnout zájem potenciálního zákazníka.

Rychle zvýšit návštěvnost? Spusťte reklamní kampaň.

Jak funguje PPC reklama

PPC kampaň zobrazuje reklamní sdělení inzerenta (textové reklamy nebo grafické bannery) na webech, ve vyhledávačích a na sociálních sítích. Čili tam, kde se s nimi může setkat váš budoucí zákazník. Platíte za kliknutí na reklamu (pay per click, PPC), která uživatele odvede na vámi zvolenou stránku (landing page).

PPC kampaně se navrhnou a spustí. Jejich předností je poměrně rychlý náběh účinku (ve srovnání se SEO) a přesně měřitelná efektivita. PPC se také lépe cílí na konkrétní skupiny zákazníků. Po spuštění je zapotřebí kampaň sledovat a snažit se udržet ji v těch nejvyšších otáčkách.

Kdy potřebujete PPC reklamu

  • Váš web si nedokáže zajistit návštěvnost jinými způsoby, např. SEO.
  • Chcete zvýšit návštěvnost dočasně, v rámci akce nebo než naběhne účinek SEO.
  • Zavádíte novou značku nebo produkt, který ještě nikdo nehledá.
  • Konkurenčnost vašeho segmentu vyžaduje systematickou podporu návštěvnosti.
  • Chcete podpořit známost značky.

Nastal čas na PPC reklamu? Posuďte sami na nezávazné konzultaci.

Jak postupujeme

  • Pokud nemáte webovou analytiku, rozjedeme ji.
  • Pokud nepoužíváte žádný reklamní systém, zprovozníme ho.
  • Ověříme, zda webová analytika funguje.
  • Nastavíme metriky pro vyhodnocování úspěšnosti kampaní (poměr nákladů k výnosům, cena za objednávku apod.).
  • Dohodneme pravidla pro správu kampaní (měsíční rozpočet, způsob reportování a vyhodnocování).
  • Ověříme kapacitu obchodních kanálů, abychom předešli zahlcení objednávkami.
  • Vytvoříme kreativu kampaně (texty, bannery) v souladu s vaším stylem a zvyklostmi.

Co budeme k přípravě kampaně potřebovat

  • Přístupy do reklamních systémů.
  • Přístup do Google Analytics.
  • Marketingové strategie a data.

Co přesně dostanete

  • Detailní informace o tom, zda a jakou kampaň spustit.
  • Návrh cílení, klíčových slov a technických parametrů.
  • Texty (grafiku) pro reklamní texty a bannery.
  • Grafické podklady a jejich nasazení poskytovatelem.
  • Přístup k ovládání kampaně.
  • Rychlou podporu.

Víc zákazníků víc utratí. Promluvit si o PPC kampani.