Průběžná správa webu

Jako každý systém má i web tendenci chátrat a zastarávat.

Nové auto není levné, proto se o něj pěkně staráme. S webem či e-shopem je to stejné. Na dlouhou řadu servisních úkolů se ale po spuštění webu rádo zapomene. Výsledkem jsou poztrácené stránky, neplatné telefony a další příznaky, že majitel webu nemá svůj byznys pod kontrolou.

Není toho, kdo by se vám staral o web? Oslovte zkušené správce.

Co obnáší správa webu

Můžeme ji rozdělit na technickou, analytickou a obsahovou (anebo také nemusíme):

  • Průběžná aktualizace redakčního systému
  • Vyhodnocování analytických dat (proto je sbíráte)
  • Kontrola optimalizace pro vyhledávače
  • Reakce na změny v požadavcích vyhledávačů
  • Reakce na změny legislativních požadavků
  • Aktualizace údajů
  • Rozšiřování, aktualizace a redukce obsahu (aktualizace produktových stránek, psaní blogu)
  • Správa reklamních kampaní
  • Marketingové konzultace a úpravy

Kdy přichází chvíle pro profesionálního správce

  • Nemáte čas.
  • Nemáte SEO analytika.
  • Nemáte webového analytika.
  • Nemáte kodéra.
  • Nemáte copywritera.
  • Nemáte online marketéra.
  • Nemáte specialistu na PPC kampaně.

Pochybujete, že to zvládnete sami? Domluvme si nezávaznou konzultaci.

Jak postupujeme

  • Převezmeme správu webu/e-shopu v rozsahu, na kterém se domluvíme.
  • Držíme pravidelný dohled nad konkrétním segmentem. Měříme, vyhodnocujeme, kontrolujeme, upozorňujeme, navrhujeme a realizujeme.
  • Nesrovnalosti hlásíme s důrazem odpovídající závažnosti zjištění.
  • Zajišťujeme realizaci nutných nebo dohodnutých opatření.
  • Spolupracujeme s vašimi lidmi v dohodnutém režimu.

Co byste nám měli dodat

  • Přístupové údaje do systémů.
  • Podklady umožňující poučený a samostatný výkon správy (dohodneme).

Výstup

  • Pravidelný report
  • Trvale funkční a optimální web

Neznehodnocujte svou investici do webu/e-shopu. Zajistěte mu pečlivou správu. Domluvme si nezávaznou konzultaci.