Linkbuilding

Řešíte nízkou návštěvnost? Uvažujete o placené reklamě? Využijte také sílu zpětných odkazů.

Každý nový web je ostrov, který čeká na své objevení. Nenajdou ho ani vyhledávače. Aby ho roboti i lidé našli, musíte vysílat signály. Kdo signály nevyšle, zůstane ostrovanem.

Přiveďte si na návštěvu lidi z cizích webů. Vytvořit linkbuildingovou strategii.

Co je linkbuilding

Linkbuilding je aktivita směřující k zajištění zpětných odkazů. Zpětný odkaz na cizím webu ukazuje na váš web jako směrová tabule. Když má odkazující stránka blízko k tématu té vaší, přivede vám relevantní návštěvníky. Pokud má dobrou reputaci, zvýší reputaci vaší stránky. Ta má také vliv na její pozici ve výsledcích přirozeného vyhledávání.

Jak na tom jste s portfoliem zpětných odkazů, ukáže jednoduchá analýza (je součástí i komplexního SEO auditu).

Předpokladem úspěšného linkbuildingu je skvělý obsah, resp. unikátní nabídka. Lidé musí mít důvod na vaši stránku odkázat. Pokud je váš obsah skvělý, děláte vlastně linkbaiting: lidé na vás odkazují spontánně např. ze sociálních sítí.

Linkbuilding/linkbaiting vyžaduje trvalou profesionální péči. Nejde tudíž o neplacenou reklamu.

Kdy potřebujete linkbuilding

  • Potřebujete zvýšit návštěvnost svého webu levněji než dlouhodobě placenou reklamou.
  • Potřebujete přispět k optimalizaci pro vyhledávače.
  • Hodláte zvýšit prestiž vaší značky nebo reputaci vašich produktů či myšlenek.

Kdy linkbuilding nestačí

Pomůže vám s návštěvností linkbuilding? Rozhodněte se po nezávazné konzultaci.

Jak postupujeme

  • Nastudujeme vaše potřeby.
  • Zmapujeme současné odkazové portfolio.
  • Aplikujeme nebo vytvoříme analýzu, na která klíčová slova odkazy mít.
  • Vytvoříme seznam webů vhodných pro vaše odkazy.
  • Zajistíme umístění odkazů.
  • Měříme výkon odkazů a reagujeme na změny.
  • Monitorujeme stav celého portfolia a opravujeme výpadky.

Co byste nám měli zajistit a říct

  • Analýzu klíčových slov.
  • Po celou dobu spolupráce vaši součinnost. Bude třeba být v kontaktu s vašimi referenčními klienty a dodavateli.
  • Přístupy do katalogů typu firmy.cz.
  • Klíčové informace o chodu a plánech vaší firmy.

Co přesně dostanete

  • Portfolio zpětných odkazů na klíč.
  • Správu portfolia.
  • Komentovaná data o výkonu portfolia.
  • Návrhy rozvoje.

Někdy je fajn, když si na vás lidé ukazují. Promluvit si o možnostech linkbuildingu.