Hledáte PPC agenturu? Vyberte si Neologic

Pomáháme klientům získávat poptávky a objednávky. Používáme nástroje výkonnostního marketingu: reklamy ve vyhledávačích, na sociálních sítích a ve zbožových srovnávačích.

PPC agentur je mnoho a každá vám slíbí modré z nebe. My vám raději řekneme, jak pracujeme a proč byste měli uvažovat o spolupráci s námi.

Dohodnout nezávaznou konzultaci.

Děláme jen to, co má smysl

Všechny naše aktivity měříme a vyhodnocujeme. Neděláme práci pro práci, abychom měli co fakturovat. Neplatíte za kliky v reklamních systémech, které nemají přínos. Hledáme možnosti, které vaše podnikání posunou. Když vidíme, že aktivita nepřináší výsledky, sami se ozveme s upraveným řešením.

Budou pro vás pracovat zkušení specialisté

Což znamená: nebudou pro vás pracovat nezkušení junioři. V našem týmu jsou seniorní specialisté. Kdybychom na menší projekt nasadili kolegu s menšími zkušenostmi, přiznáme to a zohledníme v ceně. I tak bude pod dozorem seniorního kolegy.

Zapojíme marketéra a další profese

Úspěch vašeho produktu neovlivňuje jenom reklama, ale dlouhá řada marketingových sovislostí.Když samotná kampaň nezabere, přivoláme další specialisty na online marketing. Neologic není jen PPC agentura; pokrýváme celý online marketing. Používáme vlastní diagnostiku založenou na zkušenosti s více než 600 firmami různých velikostí.

Jsme bdělí a aktivní

Když se na tom domluvíme, určíme základní hodnoty, které budeme na týdenní nebo denní bázi hlídat. Jakýkoliv pokles nebo nárůst aktivuje webového analytika, který vyhodnotí příčinu a navrhne opatření.

Chápeme cenu svobody

Nezavážeme si vás žádným pevným paušálem. Rozpočty můžete kdykoliv navýšit nebo snížit, spolupráci pozastavit nebo ukončit bez výpovědní lhůty. Účtujeme a přehledně vykazujeme skutečně spotřebovaný čas.

Mluvíme srozumitelně

Některé PPC agentury posílají reporty, a jinak se s klienty nebaví. To nás nebaví. Vysvětlíme vám, co děláme, co by to mělo přinést a kdy můžete očekávat výsledky. Každou otázku zodpovíme.

Než spustíme kampaně

Před spuštěním kampaní potřebujeme vědět:

  • Jaké máte marže, resp. jaký je očekávaný podíl nákladů na výnosech (PNO)? Případně jakou jinou metriku úspěchu chcete sledovat?
  • Jakých cílů chcete dosáhnout, kdy a proč?
  • Jak chcete kampaně vyhodnocovat a čím budeme měřit úspěšnost?
  • Máte správně nastavenou webovou analytiku? Pokud ne, nastavíme ji.
  • Máte přístup do vlastního reklamnímu systému, nebo ho teprve máme zprovoznit?

Po spuštění kampaní

  • Průběžně sledujeme, zda plníme dohodnuté metriky a cíle.
  • Dáte-li nám kompetence, systematicky vylepšujeme související oblasti vašeho marketingu.

Pozvěte nás do výběrového řízení

Rádi vás zařadíme mezi naše spokojené zákazníky. Proto nás kontaktujte ohledně možné spolupráce.