Jak zvýšit prodej v e-shopu

Ani dobré zboží se neprodá samo. Zájem o ně může srážet mnoho důvodů. Která žába sedí na prameni vám?

Typické otázky

  • Proč nechodí návštěvníci?
  • Proč chodí, ale nenakupují?
  • Je problém v e-shopu, v propagaci, v produktu, v ceně, v konkurenci, v očekávání?
  • Co mě vede ke změnám?
  • Co od změn očekávám?
  • Znám své zákazníky?
  • Znám své zboží?
  • Co dělám pro propagaci e-shopu?

Kdy se ptát

  • Prodeje neplní plán.
  • Chcete propadům prodeje předejít.

Co dělat

  • Ujasněte si, proč přesně chcete e-shop upravovat.
  • Vytipujte problémová místa nebo situace. Nemyslete na celý obchodní model.
  • Pokud máte problém s návštěvností z vyhledávačů, prověřte analytická data a marketingové postupy. Ověřte nastavení SEO.
  • Pokud máte problém s konverzemi, prověřte srozumitelnost kategorizace, úroveň produktových textů a celkovou použitelnost e-shopu.
  • Pokud se chystáte měnit sortiment, pořiďte si doplňkovou analýzu klíčových slov a navrhněte jak nové produkty zařadit do stávající hierarchie.
  • Uvažujte v mezích možností systému, který používáte, zvažte přechod na vyšší verzi nebo jiné řešení.
  • Připravte si přístupy do administrace e-shopu, analytických a reklamních nástrojů, zbožových srovnávačů a dalších nástrojů, které používáte.
  • Podklady předejte vývojářskému týmu a čekejte intenzivní spolupráci. Budete v týmu jediný insider a zbožíznalec.

Co riskujete nízkým výkonem e-shopu

  • Ekonomickou ztrátu.
  • Stále větší nedostatek dat nezbytných pro nápravu.
  • Poškození značky, pokud je problém v produktu, službě, ceně nebo použitelnosti.

Doporučené služby

Vydělejte na e-shopu víc. Pomůžeme vám. Kontaktujte nás.