Supervize a koordinace dodavatelů

Získejte plnou kontrolu nad svým marketingovým projektem. Zmenšete riziko chyb a opomenutí.

Když stavíte dům, pravděpodobně si najmete nezávislý stavební dozor, který bude kontrolovat postup a předcházet problémům. Stejný smysl má nezávislý odborný dohled nad vznikem webu, správou reklamních kampaní nebo celým firemním marketingem.

Nezahrnuje jen kontrolu a už vůbec ne nějaké mistrování — jde o aktivní hledání optimálních postupů a poskytování zpětné vazby. Dodavatele se nesnažíme nahradit! Spolupracujeme, koordinujeme, přicházíme s nápady a dohlížíme na vývoj se společným cílem — doručit vám co nejlepší výsledek.

Reference

Řízením online marketingu se zabýváme přes 20 let. Podíleli jsme se na vzniku malých webů (Vekra.cz) i velkých projektů (česká verze ESET.cz, nový e-shop DATART, modernizace iVysílání České televize).

Kdy se hodí externí supervize

  • Chcete mít jistotu, že projekt se vejde do rozpočtu i harmonogramu, vyhne se hrubým chybám a bude plnit stanovené metriky.
  • Vybrali jste dodavatele s důrazem na rozpočet a nejste si jisti, zda splní vaše očekávání.
  • Váš dodavatel po vás chce rozhodnutí, pro která se necítíte kompetentní.

Kdy je dobrá externí koordinace

  • Nemáte čas, chuť anebo zkušenosti, abyste si projekt odřídili sami.
  • Potřebujete, aby vám někdo hlídal termíny a náklady, správné zapojení správných specialistů a další odborné i organizační návaznosti.

Jak postupujeme

  • Vysvětlíte nám, co od našeho angažmá očekáváte.
  • Seznámíme se se stavem vašeho projektu.
  • Rozdělíme si pravomoci. Budeme dodavatele úkolovat, nebo jen dohlížet na plnění vašich úkolů?
  • Nasadíme nezbytný (minimální) počet zkušených specialistů.
  • Navážeme vztahy s realizačním týmem.
  • O vývoji projektu vás budeme průběžně informovat.

Příklady z praxe

Prověření technického řešení webu
Klient měl web s administrací, přes kterou spravoval prodej kurzů. Stávající dodavatel časem do kódu zanesl řadu záplat a provizorních řešení, takže systém přestával být stabilní. Opravy mu trvaly dlouho a způsobovaly další chyby. Posoudili jsme situaci a nastínili možné scénáře — od pokračování se současným dodavatelem po úplné převzetí vývoje. Protože původní dodavatel nenabízel důvěryhodné řešení, klient se rozhodl předat projekt nám.

Marketingové řízení dodavatele
Klient měl dodavatele PPC a byl s ním spokojen. Potřeboval ale někoho, kdo mu dodá další specialisty a kdo PPC zařadí do širšího marketingovém kontextu. Přivedli jsme tedy další lidi a současnému dodavateli poskytli zpětnou vazbu. Optimalizací reklamních kampaní klient ušetřil významné částky.

Rozšíření týmu
Klient měl svůj vývojářský tým, který potřeboval rozšířit o specialisty na online marketing, webovou analytiku a správu reklamních kampaní. Kladl velký důraz na to, abychom k současným dodavatelům přistupovali s respektem a považovali je za své spolupracovníky, nikoliv konkurenty. To je pro nás samozřejmost. Přečtěte si případovou studii VEKRA.

Supervize nad vítězem tendru
Klient nás pozval do tendru na nový web. V něm vybral dodavatele s výrazně nižší cenou. V obavách z kvality odvedené práce nám ale svěřil technický dozor. Potvrdilo se, že dodavatelé často snižují cenu zjednodušováním přípravy a vypouštěním důležitých projektových fází. Supervize odhalila chyby, které by klienta stály peníze.

Přemýšlíte o spolupráci?

Je supervize nebo koordinace to, co řeší vaší aktuální situaci? Pojďme si o tom nezávazně promluvit.

Supervize a koordinace dodavatelů

Zajistíme odborný dohled nad vaším projektem. Pomůžeme s kontrolou a koordinací stávajících dodavatelů. Více informací