SEO audit

E-shop neprodává, protože nemá komu? Web si jen tak visí? Neumíte se najít ve výsledcích vyhledávání? Příčiny problémů s návštěvností webů a e-shopů odhalí SEO audit.

SEO audit webu je jako STK auta. Ukáže, kde web dře a netěsní, jestli plní normy a zda je schopen obstát v konkurenčním provozu. Našeho SEO komisaře neuplatíte: připravte se na pohled pravdě do očí.

Trápí vás nízká návštěvnost? Zkontrolujeme vám nastavení SEO.

Co je SEO audit

Souhrnná zpráva o souladu vašeho webu s nároky vyhledávačů a jejich návštěvníků. Čím větší soulad, tím větší šance na dobré umístění ve výsledcích vyhledávání a návštěvnost na vašem webu/e-shopu. SEO audit zkoumá dlouhou řadu technických i obsahových parametrů. Mnoho věcí, které vadí vyhledávačům, odrazuje i živé návštěvníky. Proto SEO audit ukazuje cestu, která nevede jen k vyšší návštěvnosti, ale i k lepší použitelnosti a vyšší ziskovosti webu.

Kdy potřebujete SEO audit

  • Váš obchodní model je závislý na generické návštěvnosti, ve vyhledávačích si ale nevedete dobře.
  • Nízká návštěvnost ohrožuje rentabilitu projektu.
  • Ve výsledcích vyhledávání vás předbíhá konkurence.
  • Placená reklama nestačí a/nebo se prodražuje.
  • Web se vám zdá pomalý.
  • Mnoho stránek nelze nalézt.
  • Nevíte, kdo na vaše stránky odkazuje a jestli o to stojíte.

Nevíte, zda SEO audit potřebujete? Rozhodněte se po nezávazné konzultaci.

Jak SEO audit využijete

  • Zjistíte, proč web/e-shop neboduje v přirozeném (bezplatném) vyhledávání a zdali to jde napravit.
  • Úpravy webu/e-shopu provedete bez obav o ztrátu dosažených pozic.
  • Získáte podklady k aktualizaci nebo tvorbě linkbuildingové strategie.
  • SEO audit s UX/UI auditem dává komplexní zprávu o obchodním potenciálu vašeho webu/e-shopu.

Jak postupujeme

  • Váš web/e-shop analyzujeme po technické i obsahové stránce.
  • Zjistíme, jaké šance máte uspět v přirozeném vyhledávání.
  • Popíšeme slabiny webu/e-shopu a navrhneme jak je odstranit.
  • Bude-li to dávat smysl, doporučíme, příp. zajistíme novou analýzu klíčových slov.
  • Úpravami obsahu můžete pověřit svoje copywritery, grafiky a kodéry, nebo využít ty naše.

Co byste nám měli zajistit a říct

  • Přístup k nástrojům webové analytiky.
  • Přístup do administrace vašeho webu/e-shopu.
  • Aktuální analýzu klíčových slov, pokud je k dispozici.
  • Nic jiného si nemusíte chystat, na všechno se vyptáme.

Co přesně dostanete

  • Objektivní zprávu o předpokladech vašeho webu zajistit si organickou návštěvnost (zhodnocení tzv. on-page faktorů).
  • Podrobný návod k opravám nedostatků.
  • Doporučení pro další kroky k podpoře návštěvnosti.

Je čas zvýšit přirozenou návštěvnost? Promluvme si o SEO auditu.