Představujeme náš tým

Karel Melecký

Před třiceti lety jsem začínal jako grafik. Při návrhu prvního billboardu jsem zjistil, že k obrázkům potřebuju texty, a stal jsem se copywriterem. Léta jsem tvořil kampaně pro velké korporace i malé neziskovky a utvrzoval se, jak úzce souvisí obsah s formou, slovo s činem a všechno se vším. Později pro mou zkušenost vynalezli pojem UX design. Tak jsem se stal UX designérem.

Karel Melecký

Moje pozice v Neologicu

UX/UI designér, copywriter, záložní webový a tiskový designér. Přispěvatel do agenturního mlýna.

Jak přistupuji k práci

Uvařím si kávu. Zvyšuje chuť potýkat se problémy. Prozkoumám podklady a položím (si) spoustu otázek. Často se stane, že zadání poněkud změním. Díky skvělým kolegům v týmu to mám jednoduché: dostávám relevantní zpětnou vazbu.

Mám rád, když je projektu přítomen i klient. Kladu důraz na postupný vývoj, takže očekávám připomínky a nápady, kterým se v diskusi nejlépe daří. Neodmítám změnit názor, pokud přijdete s lepším.

Dík letité praxi se současnou tvorbou obsahové i vizuální složky v různých médiích usiluju o komplexní, soudržná řešení s maximálně provázaným obsahem i formou.

Profesní úspěchy a zkušenosti

  • Kreativa a produkce multimediálních a tiskových kampaní pro nadnárodní korporace (MOL, Raiffeisenbank), instituce (ministerstva, magistráty), střední firmy i neziskovky
  • Strukturální koncepty a texty pro weby a e-shopy
  • Stovky článků, sloganů, kreativních konceptů, synopsí, jmen značek atd.

Na čem si zakládám

  • Na komplexnosti. Není textu bez kontextu, formy bez obsahu a obsahu bez formy. 
  • Na spolehlivosti. Co se řekne, to platí. Neslíbí se, co platit nemusí.
  • Na odstupu. Nežiju pro marketing. Marketingu to jde k duhu. 

S jakými profesemi nejčastěji spolupracuji