Slovník pojmů ze světa online marketingu
Co vás zajímá?
Konverzní poměr
Konverzní poměr (nebo také konverzní míra) je procentuální ukazatel, který měří poměr mezi počtem konverzí a počtem návštěvníků nebo interakcí na webové stránce, v reklamní kampani, nebo v jiném kontextu.
VíceKPI
KPI (Key Performance Indicator) jsou klíčové metriky výkonnosti, které organizace nebo firmy používají k měření úspěchu nebo výkonnosti v různých oblastech svého podnikání. KPI jsou často spojeny s konkrétními cíli nebo strategickými prioritami a slouží k monitorování pokroku a hodnocení, zda se dosahují stanoveného výkonu.
VíceNenašli jste heslo, které vás zajímá? Pošlete nám ho, doplníme.
Praha
Londýnská 254/7, PSČ 120 00
Pardubice
Teplého 1398, PSČ 530 02
Olomouc
Třída Jiřího Pelikána 1388/11, PSČ 779 00
Datová schránka:
wentynh
Fakturační údaje:
Lukáš Hladeček
Dvořákova 703/4
360 17 Karlovy Vary
IČO: 722 20 902
DIČ: CZ7405061895
ŽÚ Karlovy Vary č.j.: ŽÚ/F/01/1276/2000
Evidenční číslo: 340301-20886-00
Datum vzniku: 5. 9. 2000