Slovník pojmů ze světa online marketingu

Co vás zajímá?

K

Kliknutí

MARKETING PPC

Kliknutí (anglicky "click") se v kontextu online reklamy a internetových odkazů odkazuje na akci, kdy uživatel aktivně stiskne levé tlačítko myši (nebo jiná interakce na dotykovém zařízení) na reklamním banneru, odkazu nebo prvku na webové stránce.

Více

Konverze

MARKETING PPC

Konverze (z anglického "conversion") v kontextu online marketingu a webu se týkají požadovaných akcí, které provádějí návštěvníci nebo uživatelé na webových stránkách nebo v mobilních aplikacích.

Více

Konverzní poměr

MARKETING PPC

Konverzní poměr (nebo také konverzní míra) je procentuální ukazatel, který měří poměr mezi počtem konverzí a počtem návštěvníků nebo interakcí na webové stránce, v reklamní kampani, nebo v jiném kontextu.

Více

KPI

MARKETING

KPI (Key Performance Indicator) jsou klíčové metriky výkonnosti, které organizace nebo firmy používají k měření úspěchu nebo výkonnosti v různých oblastech svého podnikání. KPI jsou často spojeny s konkrétními cíli nebo strategickými prioritami a slouží k monitorování pokroku a hodnocení, zda se dosahují stanoveného výkonu.

Více

Nenašli jste heslo, které vás zajímá? Pošlete nám ho, doplníme.