Slovník pojmů ze světa online marketingu

Co vás zajímá?

S

SEM

MARKETING PPC SEO

SEM znamená Search Engine Marketing (marketing ve vyhledávačích), což je online marketingová strategie zaměřená na zlepšení viditelnosti a dosažení výsledků v rámci výsledků vyhledávání na internetových vyhledávačích.

Více

SEO

SEO

SEO znamená Search Engine Optimization, což je proces optimalizace webových stránek a obsahu tak, aby byly lépe viditelné a lépe hodnoceny ve výsledcích vyhledávání na internetových vyhledávačích, jako je Google, Bing, Seznam, Yahoo! a další.

Více

Sklik

MARKETING PPC

Sklik je online reklamní platforma provozovaná společností Seznam.cz, což je jedna z největších českých internetových společností.

Více

STDC

ANALYTIKA MARKETING

STDC (See, Think, Do, Care) je marketingový model nebo rámec, který byl vyvinut společností Google jako způsob, jak lépe porozumět a oslovit různé etapy nákupního procesu zákazníků.

Více

SWOT

MARKETING

SWOT analýza (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) je strategický nástroj používaný pro hodnocení situace nebo stavu organizace, projektu, produktu nebo jednotlivce.

Více

Nenašli jste heslo, které vás zajímá? Pošlete nám ho, doplníme.