Čtení
Většinu myšlenek věnujeme klientům, občas ale něco přeteče. Případové studie vás mohou inspirovat k vlastním postupům.
Jak vybrat agenturu pro online marketing
K čemu je dobrá online agentura? Jak poznáte, která je ta pravá? A potřebujete ji vůbec? Podrobný průvodce výběrem.
Jaký je rozdíl mezi kamennou a virtuální agenturou
Doba onlajnu a home ofisu. Výhody a nevýhody osobního/online setkávání. Dopad na rychlost, šumy, ceny. Pro koho je virtuální lepší. Je lepší pro vás? Tak nám o sobě něco řekněte.
Jak hodnotit práci online agentury
Co sledovat a do čeho agentuře mluvit při její práci na marketingových projektech? Stručný návod na efektivní komunikaci klienta s online agenturou.
Jak vybrat PPC agenturu
Podle čeho poznat dobrou PPC agenturu? Kdy PPC funguje a kdy ne? Jaká kritéria sledovat a co dělat, když neplní vaše očekávání?
Co lze a nelze čekat od digitální agentury
Jaké výsledky lze v online marketingu garantovat a co nikdo zaručit nemůže? Jak se vyhnout falešným slibům i zklamání z výkonů poctivých agentur?
Jak zachránit data z Google Analytics Universal
Vaše data v Google Analytics Universal budou dostupná jen do června 2024. Všechna historická měření pak budou ztracena. Naštěstí existuje hned několik možností jak je zachovat i pro pozdější zpracován
Co o vašem webu zjistí webový analytik
Jak si váš web vede v konkurenci? Co na něm dělají jeho návštěvníci? A co jim brání proměnit se ve věrné zákazníky?