Slovník analytických pojmů

Webová analytika zajišťuje nepřetržitý proud zpráv z vašich marketingových bojišť. Bez spojení není velení. Bez informací nelze vyhrát bitvu o zákazníka. Slovník nabízí základní výklad analytických pojmů.
G

Google Analytics

ANALYTIKA MARKETING

GA4 (Google Analytics 4) je nejnovější verze nástroje pro analýzu návštěvnosti webových stránek a mobilních aplikací od společnosti Google.

Více

Google Search Console

ANALYTIKA SEO

Google Search Console (dříve známá jako Google Webmaster Tools) je bezplatný online nástroj od společnosti Google, který umožňuje webovým správcům a vlastníkům sledovat, spravovat a optimalizovat výkon svých webových stránek ve vyhledávači Google.

Více

GTM

ANALYTIKA MARKETING

Google Tag Manager (GTM) je zdarma dostupný nástroj od společnosti Google, který umožňuje spravovat a implementovat sledovací kódy a značky (tagy) na webových stránkách bez potřeby přímé úpravy zdrojového kódu stránky.

Více

Nenašli jste heslo, které vás zajímá? Pošlete nám ho, doplníme.